Tevredenheid

print deze pagina
Tevredenheidsonderzoek
Wij vinden het belangrijk dat onze bewoners en deelnemers tevreden zijn. Daarom houden wij jaarlijks een tevredenheidsonderzoek, waar de bewoners en deelnemers, maar ook de begeleiders en vrijwilligers kunnen aangeven over welke aspecten van de zorg zij tevreden zijn en wat er verbeterd kan worden. De mogelijke verbeterpunten nemen wij weer mee, zodat we hier samen van kunnen leren bij al onze verdere ontwikkelingen.

Op De Berkelhof wordt veel rekening gehouden met de wensen van onze bewoners en deelnemers. Van het samenstellen van onze menu’s tot het uitzoeken van foto’s voor in onze folder: wij proberen onze bewoners en deelnemers overal zoveel mogelijk bij te betrekken. Op deze manier combineren we professionele zorg met een open en huiselijke sfeer, waar een ieder zich thuis voelt.

Zorgkaart Nederland
​Naast het zelf meten van de tevredenheid, is het ook mogelijk dat mensen een waardering uitspreken over De Berkelhof op zorgkaartnederland.nl
​Dit kan iedereen doen die zorg heeft (gehad) van ons: alle deelnemers en bewoners (eventueel met behulp van hun belangenbehartigers).
​We vinden het erg fijn als u het voor ons invult!

Tevredenheidsonderzoek 2023
Ook in 2023 heeft onafhankelijk onderzoeksbureau Ipso Facto weer een cliëntervaringsonderzoek voor ons uitgevoerd. Hierbij zijn zowel de deelnemers van de dagbesteding, als onze bewoners geïnterviewd. Het rapport van de bewoners is hier te zien en het rapport van de deelnemers is hier te zien. 



Stichting De Berkelhof
Haarlosesteeg 4, 7273 PV Haarlo | T (0545) 26 17 22 | E info@deberkelhof.nl | Disclaimer