Klachtenprocedure

print deze pagina
Klachtenportaal Zorg
Wij zijn wij aangesloten bij de Klachtenportaal Zorg. Mocht het zo zijn dat u een klacht heeft over De Berkelhof die niet intern opgelost kan worden, dan kunt u bij Klachtenportaal Zorg een klacht indienen.

​Geschillencommissie
Voor alle zorg die vanuit de WLZ wordt gefinancierd is vastgelegd dat er per 1-1-2017 een geschillencommissie moet zijn. Wij zijn aangesloten bij Klachtenportaal Zorg, dat beschikt over een door het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) erkende geschilleninstantie. Meer informatie is op de website van Klachtenportaal Zorg (geschilleninstantie KPZ) te vinden.


Klachtenfunctionaris
Per 1 januari 2017 moet er ook een klachtenfunctionaris zijn. Bij De Berkelhof zijn dit de vertrouwenspersonen. Wie dit zijn is te zien bij de dagbesteding op het prikbord en staat vermeld in het klachtenreglement.


Zorgboerderij De Berkelhof
Haarlosesteeg 4, 7273 PV Haarlo | T (0545) 26 17 22 | E info@deberkelhof.nl | Disclaimer